Saturday, March 10, 2007

March 10 Catharsis


Er is mij niets zoveel waard als de drang om de wereld door mijn tekeningen iets of wat bewuster te maken van haar verval en uitzichtloze evolutie.
Alleen wanneer ze zich niet meer gelukkig voelen met hun zogezegde dagelijkse voldoeningen en enkel dan, dan is er kans op verbetering.
Ik zal ze bewust maken van wat er in hen schuilt, gewoon door ze te tonen hoe vies ik van ze ben. (74)

Nothing has more value to me than the need to make the world more aware, by means of my drawings, of its decay and dead-end evolution.
Only when they will no longer feel happy with their so-called daily satisfactions and only then, then there is a chance for improvement. (74)



Mijn probleem is dat haat en minachting konstant en kracht om onderdrukking vragen. (89)

My problem is that hate and contempt constantly and forcefully demand to be suppressed. (89)

No comments: